Monday, November 24, 2008

OooOooOo...balik kampung...

Setelah sekian lama (chewah..macamla bertahun-tahun) kami anak-beranak tak balik ke kampung Ipoh, jadi minggu ni kami semua balikla. Last kami balik masa Hari Raya lepas. Lepas tu tak balik dah sebab sibuk dengan macam-macam hal. Yang ada mertua aku datang ke teratak aku di Kulim.

Jom tengok aktiviti Haziq Fahmi & Hadif Syahmi....

Abah sibuk nak potong rumput, Haziq Fahmi pun menyibuk jugakla. Tak padan dengan kecik. Abah pun rajin melayan dia....





Hadif Syahmi....

Pandang dari jauh jela. Kalau dah boleh berjalan ni maunya dia join sama.


No comments: