Wednesday, November 5, 2008

Pumping is boring?

Adoi..apala nak jadi dengan aku sekarang? Malas pumping. Maafkan Ibu ye Hadif! Dulu sekurang-kurangnya aku akan pam 2 kali sehari dan akan dapat dalam 8-12oz sehari. Sekarang ni sekali sehari pun macam malas je. Bolehla dapat dalam 6-8oz sehari. Maybe kesibukan tugas, penat dan malas buat aku jadi malas...hehehehe... Sebenarnya pumping tu tak boring tapi mengelap peralatan pumping tu yang boring. Ambik masa. Dan aku memerlukan motivasi. Kena baca susuibu.com selalu-selalu la. Bila baca barula semangat lebih skit. Dan kena lebihkan makan makanan yang boleh banyakkan susu supaya susu banyak dan maintain banyak supaya Hadif dapat minum banyak-banyak!

Peralatan pumping aku. Aku letak pam Avent ISIS dalam jag tu. Senang nak bawa ke sana ke mari.

2 comments:

precious innocent said...

salam... smp sini dr kedai aida..

jgn la malas2 pump ye.. sian kat anak u tu.. he he... (i nie ckp org pandai, diri sdiri pun kekadang M.. he he)

saje je nak kasi support.. he he

btw, i prefer lg baca blog dr susuibu...

-mama emma-

Aishah Megahasz said...

Baik.... :D