Thursday, December 11, 2008

Seminggu lagi.....

Esok sehingga hari Isnin aku akan bercuti. Nak balik Ipoh sebab adik ipar aku, Yati akan bertunang dengan pilihan hatinya..chewah..Dr. Izwan. Mesti dia tengah suspen dan berdebar-debar. Macam aku dulula.....

Dan seminggu lagi aku akan celebrate ulangtahun perkahwinan aku yang ke-4. Sekejap je dah 4 tahun. Dan untuk mengenang kembali detik-detik manis itu, aku nak letak gambar kahwin favourite aku kat sini. Meh tengok....


Kenapa aku suka gambar ni?
1) Gambar ni cantik sangat!
2) Aku nampak manja je dengan sidia...hehehehe (karang ada pulak yang nyampah nengok)
3) Terpancar kebahagiaan pengantin baru. Cheeeewaaahhhh...
4) Gambar ni menang RM10,000 tau.
5) Gambar ni juga penah menangkan aku percutian ke Bali.

Babai, jumpa minggu depan. Enjoy the picture!

4 comments:

kesumahatiku said...

komen aku lakk...sebijik ani mayuni..hahah...

kesumahatiku said...

komen aku..ani mayuni...hehhe

kesumahatiku said...

mcm ani mayuni lahhh

Aishah Megahasz said...

Alamak..orang ke berapa ni kata macam Ani Mayuni :P. Bukan macam Amy Mastura ke? Hahahahaha...