Friday, January 2, 2009

My Angelpack Paprika

Walaupun dah lama beli, baru kali ni aku berkesempatan betul-betul test Angelpack yang aku beli dari Frogmama. Inila Angelpack Paprika Production Sampel aku....


Bahagian Luar

Bahagian Dalam

Action picture...




Action picture kat dalam rumah je. Aku dah try pakai jalan-jalan ke Tesco shopping barang rumah. Rasa berbaloi beli sebab rasa selesa sangat bila pakai terutamanya di bahagian pinggang. Tapi Hadif macam boring je duduk dalam tu. Body Angelpack ni macam tinggi skit dari Aidafiq Buckle-Tai. Kalau ikut keselesaan Hadif patut duduk ke bawah dan kira tangan dia tak dapat keluar dari body Angelpack tu. Jadi tak dapatla dia tangan merewang-rewang nak pegang semua mende. Aku tengok dia boring, aku pun keluarkan tangan dia. Tapi aku rasa tak berapa selesa pulak buat macam tu. Maybe bila Hadif dah besar/tinggi lagi skit dia akan lebih selesa.

Back carry tak penah try lagi. Tak confident. Kalau tak confident baik tak payah buatkan?. Tunggula Hadif besar lagi skit.....
Sorry ye aku tak pandai sangat nak bagi review. Pandai pakai je...hehehehe...

No comments: