Friday, February 13, 2009

Kenangan zaman sekolah...

Aku suka facebook...hehehehe...Bukan apa, dengan facebook aku dapat jumpa balik dengan kawan-kawan sekolah, ITM (walaupun secara maya). Sekurang-kurangnya dapat tanya khabar, tahu perkembangan masing-masing, dapat tengok life diaraong sekarang. Bestlakan?

Gambar zaman sekolah aku ni, aku jumpa dalam facebook kawan aku, Hidayu. Gambar masa form 5 tak silap aku. Masa tu aku sekolah di Sekolah Menengah Convent Bukit Mertajam. Aku tak glemer masa sekolah dulu. Sebab aku bukan budak pandai, bukan budak yang rajin bersukan dan aku tak cun...heheheheh. Cuba carik mana satu aku? Masa tu aku tak pakai tudung lagi.


Ni gambar masa join persembahan dikir barat. Aku suke gambar ni.....

2 comments:

~~SaLiNa @ SaL~~ said...

Kak Mega nnt upload la gambar masa sekolah rendah plak ek. Blh kan? Mgimbau kenangan lalu. Waaaahhhh.... Ehehe... (",)

Aishah Megahasz said...

Gambar masa kat sekolah rendah ada tapi nak scan pulak satu masalah...:D