Monday, March 30, 2009

Alkisah Durian

Aku pun tak paham, setiap kali mengandung mesti nak makan durian. Nak kata mengidam, tak jugak, sebab aku memang suka makan durian. Tapi dari mengandungkan Haziq sampaila sekarang ni mesti buat permintaan dengan husband suruh belikan durian. So, untuk kesekian kalinya berusahala En. Huzein Fahmi mendapatkan durian untuk isterinya ini...

Inila durian yang dibeli...


Inila wajah orang yang sangat gumbira bila dapat durian....
(Sila abaikan muka dan baju batman yang huduh itu)


Terima kasih pada En. Huzein Fahmi yang bersusah payah mendapatkan durian ini. Tapi rasanya tak susah sangatkan? Lainla kalau mintak durian yang isinya merah macam ni......


3 comments:

Wiera said...

Aishah...nie durian apa warna merah? 1st time tgk durian warna nie :). Sedap or not or sama ja rasa isi dia ngan durian biasa?

Aishah Megahasz said...

Kak Wiera, durian ni tak ada kat M'sia. Tak silap kat Indonesia je ada. Dapat e-mel dari kawan. E-mel tu kata, rasa lagi sedap dari durian biasa dan bau pun lebih kuat. Dah lama mana tak makan durian? :D

Nany said...

huhuhu..
1st time tgk durian kaler merahhh!!..