Tuesday, April 28, 2009

My 1st Ring Sling

Macam tak percaya je aku beli Ring Sling. Sejak 'terjebak' dalam babywearing, aku rasa aku takkan sekali-kali akan mencuba Ring Sling, Wrap dan original Mei-Tai. Bukan apa, aku rasa susah nak pakai. Nak yang senang je...hehehehe...

Tapi sejak mengandung dan perut dah semakin membesar, rasanya Ring Sling adalah yang paling sesuai aku pakai. Ring Sling ni boleh adjust kekecilan dan kebesarannya. Dengan Ring Sling aku boleh hip carry Hadif. Pouch dah aku dah tak boleh pakai sebab aku rasa ketat semacam je. Kalau pakai Aidafiqs Buckle-Tai ataupun Angelpack, aku boleh front carry je. Tupun lama-lama rasa tak selesa sebab Hadif akan duduk dekat atas perut aku. Kalau back carry jangan harapla si Hadif ni akan duduk diam.

Lepas buat research skit (research konon) aku pun decide beli JumpSac Ring Sling. Aku suka shoulder style dia. Harap-harap aku dapat pakai Ring Sling ni dengan mudah sebab aku sebenarnya tak reti nak pakai Ring Sling (dah penah cuba sebelum ni).

Inilah Ring Sling yang aku beli tu.


Syaz dah hantar, kira Ring Sling ni on the way lagi. Nanti kalau dah sampai aku akan post action picture pulak.

1 comment:

E`n1x said...

nice. is that the cotton one in earth?