Friday, June 26, 2009

Piknik Depan Rumah

Hari tu, lepas BBQ dengan kawan-kawan officenya, Huzein bawa balik sate. Tapi yang belum dimasak. Jadi, malam tu kami buat projek bakar sate depan rumah. Gigih betul Encik Huzien membakar sate. Berasap satu rumah. Banyak jugala satenya. Sedekah kat jiran sebelah sama.



Sementara menanti sate masak, aku hamparkan tikar kat taman sekangkang kera depan rumah bagi anak-anak lepak. Sabar menanti Haziq & Hadif tunggu sate masak sambil bertemankan asap......



Yeah...Sate dah masak. Makan time!






Beria-ria betul anak-anak aku ni. Terutamanya Haziq le.....

2 comments:

asmieyra said...

kak aisyah,hadif dah ada gg ker?? tgk ber is makan sate tue..haziq sakan no..pulon kat dia sorg sj...

Aishah Megahasz said...

Ada le tu. Bukan makan sangat pun. Tengok abang dia makan dia pun nak jugak... Haziq memang sakan. Dramatik skit dia tu...hahahaha...