Tuesday, October 27, 2009

Kembali Bekerja

Hari ini merupakan hari pertama aku kembali bekerja selepas cuti 2 bulan. Sedih pulak nak tinggalkan anak. Rasa malas pun ada. Seperti dijanjikan, aku nak tunjukkan gambar puteri pertamaku Hana Alesya. Hari ni macam sibuk skit maklumlah baru start kerja. Banyak benda nak cerita tapi tunggu bila aku lapang skit ok..... So, enjoy the picture!

Gambar Alesya berusia 9 hari.....




NAMA: Hana Alesya bt. Huzein Fahmi
DOB: 28 Ogos 2009
MASA: 4.55ptg
BERAT MASA LAHIR: 3.6kg

Ni gambar Alesya dalam Ring Sling. Mata kuyu nak tertido. Masa ni dah cukur rambut dah, tapi rambut Alesya cepat betul tumbuh.

4 comments:

Dayah said...

dah keja..sat nya..rasa mcm Alesya baru lahir ja..

asmieyra said...

alahai cutenyer dia..ok ker skrg..sure sibok kan...tahniah yer, japs jer masa berlalu..dah 3 bulan alesya ...

Aishah Megahasz said...

Baru 2 bulan la.....

ira_kecik said...

hai aishah...selamat memulakan tugas...comel la baby....