Tuesday, November 3, 2009

Hana Alesya: 2 Bulan

Hana Alesya baru saja menjangkau 2 bulan. Seperti biasala, bila dah dah cukup 2 bulan kena bawa ke klinik untuk check up dan kena cucuk. Kadang-kadang macam boring pulak. Udah le time mengandung dulu selalu kena pegi check up. Dah dapat baby pun kena berulang ke klinik lagi..hehehehe....

Gambar Alesya berumur 2 bulan.....



Masa di klinik,

NURSE: Dah timbang ke tadi?
AKU: Sudah. 5kg
NURSE: Minum susu apa sekarang?
AKU: Susu badan
NURSE: Campur susu apa?
AKU: Susu badan
NURSE: Campurla....
AKU: Tak, susu badan saja
NURSE: Oooo...perah simpan. Susah nak jumpa macam ni...
AKU: *sengeh*
Kembang dah berbunga-bunga hati ni. Saya suke!

Aku sangat berharap dan berdoa semoga dapat menyusukan Alesya sehingga 2 tahun. Moga dipermudahkanNYA. Amin.....

Hana Alesya dengan abang-abangnya.....


No comments: