Wednesday, November 18, 2009

My Nursing Cover

Pernahkan anda terfikir yang pario ini bakal menjadi Nursing Cover?


Aku pun mulanya tak terfikir jugak. Aku dah lama mengintai-intai Kedai Chomel sebab nak order Nursing Cover. Tapi aku ni biasalah, susah nak buat pilihan. Nampak semua lawa. Last-last datang idea nak tukarkan pario yang aku simpan lama (4 tahun tau) untuk dijadikan Nursing Cover. Corak pario ni pun cantik.


Pario ni aku dapat hadiah untuk contest yang aku masuk dalam majalah Pa&Ma. Tak pernah pakai pun sebab tak reti nak pakai. Pario ni sebenarnya khas untuk ibu mengandung, tapi tak mengandung pun boleh pakai jugak. Kena pandai adjust la. Brand pun hebat, Motherclub.


Jadi, atas kreativiti taukeh Kedai Chomel, jadilah Nursing Cover yang sangat ekslusif ini. Lawa tak? Aku sorang je yang ada tau. Jangan jeles.....

2 comments:

sue said...

wahhh.. custom made la ni ek

Aishah Megahasz said...

:D ekslusif gitu