Wednesday, December 23, 2009

Hana Alesya: Rambutku Lebat

Satu perkara yang orang mesti tegur kalau tengok Hana Alesya adalah rambutnya. Mesti nak cakap 'lebatnya rambut' ataupun 'tebalnya rambut dia'. Memang rambut Alesya cepat tumbuh tak macam abang-abangnya. Rambut pun sama jenis dengan Huzein. Masa lahir pun rambut Alesya memang lebat sangat. Sampai cecah ke telinga. Ni gambar masa dia berumur 9 hari.


Masa cukur rambut Hana Alesya, kami cukur habis rambutnya. Botakla anak daraku itu.


Tapi rambut Alesya cepat je tumbuh. Masa dia berumur sebulan rambut dia naik sama rata, tak makan bantal pun.



Ni masa berumur 2 bulan lebih. Dah penuh dah pun rambutnya.....


Ni gambar terbaru. Nampak serabut pulak sebab dah panjang lagi rambutnya. Nak potong rasa macam tak sesuai je. Takkan nak botakkan balik?

No comments: