Tuesday, January 19, 2010

Ahli Keluarga Baru

Saya sibuk mengumpul setem Guardian sebab nak redeem patung Big Headz. Akhirnya dapat juga tukar satu.


Mari saya perkenalkan dengan ahli keluarga baru kami, si Giraffe.


Mulanya saya bercadang untuk simpan Giraffe ni untuk Hana Alesya. Tapi, Hadif Syahmi nampak minat sangat dengan si Giraffe, jadi saya biar Giraffe ni menjadi hak rasmi Hadif Syahmi. Haziq Fahmi sudah ada Pooh. (Baca kisah Haziq Fahmi dan Poohnya)



Suka betul dia dengan Giraffe ni. Siap bawa ronda naik basikal lagi.


Tapi, saya harap Hadif Syahmi tak jadi macam abangnya Haziq Fahmi. Tak boleh nak tidur lena kalau Poohnya tak ada. Runsing ibu......

4 comments:

wawa said...

comeiny giraffe ni kak aishah...
tengok cam gebu ja....
tapi...hadif lagi comei =)

Aishah Megahasz said...

Wawa, Kak Aishah tak comelka? :P

Hanz said...

Aishah, i x cukuplah steme guardian..ingat nk jugak...

Aishah Megahasz said...

Hanz, Aishah ada lebih satu je. Nak ke?