Thursday, January 14, 2010

EBM (14/01/10)

Disebabkan kesibukan kerja dan tahap kemalasan yang naik mencanak-canak, stok EBM saya semakin berkurang. Rasa macam tak best pun ada.


Kalau dulu banyaknya sampai tepi peti ais pun kena simpan. Sekarang kosong je.....


Nampak gayanya saya memerlukan motivasi untuk buat stok EBM. Tak boleh malas-malas. Kalau stok dah tak ada siapa yang susah, saya jugak. Bukan orang lain ye!

4 comments:

ninarif said...

nina pun tak bermotivasi untuk mengexpress.. (bukan nak bagi semangat hehe) sebenarnya.. suka lagi bagi fresh.. :P

izzahazfar said...

zah pun dah mula pening2...baru dapat surat next month ader kursus 4 hari...EBM pulak..memang kekurangan...entah ler...camner nak bayang ni...nampak nyer kena berulang alik pas kursus la....

Afne said...

kak, afne pun skrg cam ada angin M nk mai. lg la sejak ddk 3 beranak ni nk buat itu ini sorg2 ni. bila blk keje mlm dh penat. kadang tido awal lajak. iskkk iskkk

Aishah Megahasz said...

Kak Nina, Aishah pun suka bagi yang fresh. Malas nak cairkan EBM. Tapi takut masa depan nanti tak cukup camna?

Izzah, itulah pengorbanan. Terpaksala demi anak.

Afne, akak pun balik keje penat. Tido malas nak bangun pam...heheheheh...