Tuesday, January 19, 2010

Potong!

Rambut Hana Alesya cepat benar tumbuh (BACA DI SINI)

Saya kesian tengok dia kadang-kadang rimas dengan rambutnya yang panjang hingga cecah ke telinga Jadi saya dan Huzein ambil keputusan untuk gunting sedikit rambut Hana Alesya. Hm...seawal 4 bulan lebih kami dah potong rambut dia, tak seperti abang-abangnya.




Mudah sangat nak potong rambut Hana Alesya. Baik je dia. Macam masa kami berdua potong rambut Hadif Syahmi (BACA DI SINI).

Tiba-tiba saya terasa, cepatnya masa berlalu. Baru saja saya dan Huzein sibuk-sibuk potong rambut Hadif Syahmi, sekarang kami ada Hana Alesya pula. Rupanya saya semakin tua dan anak pun bertambah-tambah.

2 comments:

bigeyes said...

lebat sungguh rambut...duk diam je.

Aishah Megahasz said...

Kak Shada, rambut dia memang lebat dari lahir lagi....