Monday, February 1, 2010

2 Shoulder Carrier

Selama Hana Alesya lahir, saya cuma menggunakan Pouch dan Ring Sling. Tengok orang memakaikan anak mereka yang masih kecil dengan 2 shoulder carrier, saya cemburu. Saya cuba-cuba juga, tapi malangnya Hana Alesya tak nak buka kaki besar-besar. Jadi saya mengambil keputusan tunggu sehingga Hana Alesya besar skit.

Bila dia mencecah ke umur 5 bulan (eh..sekejap sangat masa berlalu) saya test dia dengan Littlepods SSC. Yeahh dah berjaya! Saya seronok sangat sebab rasa selesa dan Hana Alesya pun selesa juga. Saya cuba pakai ke Giant Kulim. Ini action picturenya. Tapi sayang sebab kualiti gambar tak elok. Haziq Fahmi yang ambil gambar. Huzein tak layan sebab sibuk melayan Hadif Syahmi. Tak apalah, asal ada. Lepas ni saya akan ambil gambar banyak-banyak sebab saya ada 5 SSC untuk saya pakai. Jangan jeles!


5 comments:

Afne said...

5 ssc?? aiyyooo sgt jeles. afne seketol pn lom ada huhu

Aishah Megahasz said...

Takpe, pelan2. Nanti beli, beli dan beli tengok2 dah ada 10 ketul hehehehe...

hidayah said...

uuu banyaknye ada 5.da masuk yg baru sampai tu ke?

Rozy said...

aishah, gathering nanti aishah bawak semua ssc aishah leh x?
ingat nak beli lagi satu laa..
boba punya macam besaq sikit tuk hadiff.

Aishah Megahasz said...

Hidayah, 5 tu termasuk yang baru sampai tula...

Ok Rozy. Tapi Aishah bawa yang mana ada dengan Aishah sajalah sebab ada yang orang pinjam.