Wednesday, February 17, 2010

Day 3: Taman Rama-Rama

Ok, hari ni hari terakhir. Saya memang teringin nak bawa anak-anak ke sini. Saya pasti mereka pasti suka. Selain rama-rama, kat sini ada juga ulat, kala jengking, ikan, errr..biawak pun ada. Anak-anak memang seronokla.


Masa di sini, saya pakai Mei's Mei Tai. Saja nak cuba pakai lebih lama lagi nak tahu bagaimana rasanya kendong Hana Alesya lebih lama dalam Mei Tai. Saya memang kena praktis lagila. Lama-lama Mei Tai ni melandut. Tapi saya tetap mantain vougue. Jangan marah haaa...



Ini antara gambar babywearing yang saya suka. Hana Alesya berpeluh-peluh sebab dekat sini memang panas sangat.




Tapi last-last dia tertidur juga. Kesian....


Ini 3 hero di hati saya :D


Teror tak saya? Kendong anak, tapi masih mampu nak ambil gambar orang lain.

Sempat juga kami ambil gambar sekeluarga. Tapi seperti biasa, tak pernah perfect. Haziq Fahmi merajuk time ni, jadi dia tak nak pandang kamera. Alahai anak ibu.....


Keluar dari Taman Rama-Rama, Haziq Fahmi melalak nakkan ais krim. Jadi, Opah belanja. Saya pun dapat juga. Sedapla makan time panas-panas macam ni.




Habis makan ais krim, kami pulang ke rumah di Kulim. Memang penat tapi seronok. Yang paling penat, layan karenah anak-anak. Tapi saya happy!

No comments: