Tuesday, February 9, 2010

My JumpSac Orbit/SSC

Yippie, saya ciwi dan nak menayang SSC baru saya ini. Ini dia JumpSac Orbit SSC saya. Lawakan?




Ini bahagian dalamnya.




So far, saya sangat-sangat berpuashati dengan SSC ni. Pertama-tama sekali sebab masa saya beli dapat diskaun 30%. Banyak tu! Jahitan SSC ni pun sangat kemas. Mula-mula dapat saya test kendong Hadif Syahmi dulu.


Sebelum ni saya tak berani back carry. Maybe sebab rasa anak masih kecil. Saya berani back-carry Hadif Syahmi sebab dia dah besar. Body panel SSC ni pun cukup untuk Hadif Syahmi. Syiok! Tapi tak dapat ambil gambar banyak sebab dia dah bising-bising nak turun.

Mangsa seterusnya, Hana Alesya. Banyak gambar syok sendiri yang saya ambil. Kiri, kanan, tepi, atas pun ada juga. Enjoy!





Cute betul Hana Alesya dalam gambar yang last tu. Ini baru kat rumah. Saya belum cuba pakai keluar jalan-jalan. Tapi saya sangat pasti SSC ni selesa. Saya memang suka SSC!

No comments: