Friday, February 26, 2010

Saya Sudah Jatuh Miskin!

Saya dah jadi miskin. EBM saya makin susut. Tuntutan kerja dan malas menyebabkan saya mengepam sehari sekali ditempat kerja. Akibatnya EBM tinggal banyak ni saja.


Saya bercita-cita nak beli electric BP. Nak yang double biar masa saya mengepam sekejap saja. Jadi tak adalah alasan nak bermalas-malasan mengepam lagi.

Saya dah cuba FS. Hasilnya 7oz lebih dalam masa 8 minit. Bestkan? Tapi harganya boleh tahan jugakla. Fikir lagi, fikir lagi... Kalau saya sayang duit saya beli Spektra. Tengokla nanti macamana. Yang pasti saya kena beli jugak, secepat yang mungkin. Ini hasil saya guna FS yang dipinjam dari kawan office. Macam berbaloi-baloi je beli.

3 comments:

Rozy said...

Aishah..beli fs jangan xbeli...masih berbaloi-baloi...

Aishah Megahasz said...

Tula tengah kira2 duit tabung nak beli FS ni. Kalau beli lagila jatuh miskin..hahahaha. Tapi anak punya pasal takpela :D

Hana Seman said...

Aishah,
Hana pun tengah berkira-kira nak beli FS. Dah booking ngan Aja.
Aishah, janganlah dok sebut dah jatuh miskin, boleh down motivation tu..