Friday, February 26, 2010

Tips Lebatkan Rambut Anak

Ada yang kagum dengan rambut Hana Alesya yang lebat. Sampai tanya saya apa yang saya pakaikan di rambutnya. Maaf ya, rambut Hana Alesya memang semulajadi lebat. Lepas saya botakkan dia, tumbuhnya memang lebat macam tu. Diwarisi dari Huzein.


Tapi saya nak share dengan semua. Rambut Haziq Fahmi dan Hadif Syahmi takla selebat rambut Hana Alesya. Saya gunakan minyak zaitun jenama Ginvera untuk mereka. Rupanya macam ni (ini botol baru).



Minyak zaitun Ginvera ni ada dua jenis, satu yang biasa (warna jernih) dan satu lagi yang berwarna kuning macam ni. Dua-dua pun elok sebab saya pernah guna kedua-duanya. Tapi saya prefer yang warna kuning ni sebab baunya wangi.

Cara guna senang saja. Sapu saja di kepala anak tiap kali selepas mandi. Insyallah rambut akan tumbuh cepat. Selamat mencuba!

3 comments:

nora rashid said...

wah...lebatnya rambut bby...nk try lah...bby sy ckt je rambutnye:(

Aishah Megahasz said...

Nora: Try pakai minyak zaitun insyallah rambut cepat tumbuh.

Bali Tour said...

Terima kasih atas informasinya :)