Wednesday, March 24, 2010

Hana Alesya: Dah Merangkak Dia

Dah lama tak update tentang perkembangan Hana Alesya. Saya sibuk, banyak benda saya nak blogkan tapi tak ada masa. Hana Alesya sekarang sudah 6 bulan lebih dan bakal mencecah 7 bulan 28 Mac 2010 ni. Yang buat saya teruja, dia dah pandai merangkak dan duduk dengan sendirinya. Yey, saya yang teruja sebab Haziq & Hadif tak merangkak. Lepas menyulur mereka terus bangun berdiri.

video
Cutekan video ni. Bising betul mulut dia.

Ini gambar Hana Alesya duduk. Sibuk main remote TV.



Tapi dalam hati saya berdoa dia tak berjalan cepat. Kenapa? Sebab bila dah dapat kaki dia mesti tak nak dikendong lama-lama macam sekarang. Boleh gitu?

6 comments:

Hanz said...

Bukan baru smalam ker Hana Alesya dilahirkan? ekekekeke...pantas sungguh masa berlalu, rasa baru sangat u gave birth Aishah. :D

Azaidris said...

Baru perasan yg anak kita beza sebulan. My Akif wil be 6 months esok :). Terbalik lah kita...My 2 elder sons merangkak..1 year old baru jalan. Yang ni..baru seminggu bleh duduk..ni dah merangkak pakai tapak kaki & angkat2 bontot. Yang pastinya...mami dia pun tak ready kalau tiba2 dia nk jalan ;)

Rozy said...

wahh..dah besaq dah hana..cepat toi..

Afne said...

kak aishah, haziq dh mula berdiri menggigil tp lom pandai duduk! merangkak dh ke mana2.

tunbegia said...

sungguh cute,

salamm,

Aishah Megahasz said...

Hanz: Tula cepat sangat masa berlalu.

Azaidris: Tula lain anak lain pengalaman kita dengan dia.

Rozy: Kalau dapat kaki cepat, tak dapatlah nak kendong lagi.

Afne: Hahaha..menggigil? Tunggula skit hari lagi kita yang menggigil kejar.

Tunbegia: Salam kenal.