Wednesday, March 17, 2010

My Snuggbaby SSC

Sebenarnya dah lama juga saya dapat Snuggbaby SSC ni. Tapi sibuk tak sempat nak snap gambar nak buat entry.

Mula-mula sekali meh kita tengok gambar yang saya ambil dari website Snuggbaby.


Amacam? Cun tak? Jangan jeles ya. Menambahkan kejelesan (ayat apa ni?) anda, SSC ni saya dapat secara percuma. Yippie! Thanks Liza sebab buat giveaway ni. Alhamdulillah ia menjadi rezeki saya dan Hana Alesya. Saya ni semua baby carrier saya nak, tapi duitnya tak banyak. Dapat free macam ni memang saya bersyukur sangat-sangat!

Corak pilihan saya adalah FLOWER SHOWER. Dah lama berkenan dengan corak ni sebab cantik.


Jom tengok dengan lebih detail lagi.


Ini bahagian luar SSC.


Ini bahagian dalamnya.


Saya malas nak minta sleeping hood sebab saya jarang pakai. Jadila SSC saya yang simple begini.

Ok, last sekali action picture. Gambar ambil sendiri, tak ada orang nak layan ambil gambar (Huzein la tu). Haziq tolong ambil tapi tak clear. Nantila saya post gambar pakai Snuggbaby SSC yang lebih lawa, pakai keluar jalan-jalan. Ini adalah gambar saya test SSC ni saja.



Bestkan? Sampai sekarang saya masih lagi senyum sampai ke telinga. Happy punya pasal!

10 comments:

Rozy said...

wahhhhhhhhhhhhh...saya memang jeless!!!!

Aishah Megahasz said...

Hehehehehe...

LiXa the Mama Alya said...

wah seronoknye dapat ssc free...
tu la rase cam tanak order je hood sbb cam tak guna pun

hmmpps

scudmami said...

isk isk cun nye SSC tu..
dapat free lagi.. ku pon jeles!!

I like that print osso...

Aishah Megahasz said...

Hehehehe....
Silalah jeles beramai-ramai.

Nurul Aima Hj Kaim said...

wah jelesnya..hehehe..best woo..nak kumpul duit jg ni nak dapat 1

nigina said...

saya pun jeles.. anyway ssc tu mmg meletupp... cantik sangat...

Aishah Megahasz said...

Tak tau nak cakap apa.
Hehehehehe....

Azaidris said...

Wahhh..best nye..SSC plak tu. Flower shower plak tu. Jeles!jeles!jeles! :D

Aishah Megahasz said...

Hehehehe...
Makin kembang plak rasanya.