Wednesday, April 28, 2010

Hadiah Tambahan

Saya rasa macam malas pula nak buat contest untuk Hari Ibu. Sebabnya? Sibuk dengan kerja dan niat nak masuk contest Mei's Mei Tai pun tak terlaksana lagi.

Siapa dah beri nama untuk Megahasz Giveaway #1/2010? Jadi, hadiah untuk contest Hari Ibu saya nak masukkan dalam senarai hadiah untuk giveaway ni. Hadiahnya adalah buku ini.


Ada 5 buah buku untuk diberikan.

Bila keputusannya? Tunggulah minggu depan ya. Minggu ni saya sibuk.

5 comments:

Hanz said...

Nak join! Nak buku tu!! :>

Nurul Aima Hj Kaim said...

kak haruslah masukkan saya dlm list pemenang..kebetulan nama saya sama dngn penulis kekekekeke...

Nida said...

Nama Nida juga tau.. sebabnya saya suka membaca ^v^

mahani said...

assalamualaikum..
nak tanya..mana nak dapat buku ni ye? nak jugak, tapi takot tak menang..hehehe

Aishah Megahasz said...

Hanz & Mahani: Sorry ye hadiah ni untuk kawan-kawan yang join Megahasz Giveaway yang tarikh tutupnya adalah pada 25 April yang lepas. Insyallah ada rezeki Aishah buat lagi giveaway ok.