Monday, April 12, 2010

Hana Alesya: Panjat Memanjat

Rasanya baru sangat cerita pasal budak kecik ni merangkak. Dah pandai memanjat pulak dia sekarang. Umur Hana Alesya baru 7 bulan lebih.






Rasanya dalam sebulan dua ni mesti dia dah pandai berjalan. Eeee...takutnya ibu. Adakah ini tandanya karier BABYWEARING ibu bakal berakhir cepat. Oh, tidak!

5 comments:

nigina said...

aa aishah.. anak kita pun dah macam hana.. nak panjat je kiranya... takpa babywearing tetap dihati..

Aishah Megahasz said...

Nigina: Gigihla nak tambah anak lagi lepas ni..hehehehehe (marah En. Huzein)

Nurul Aima Hj Kaim said...

kah kah kah...lucu..

Afne said...

hana alesya mencopet apa tu... hehe

afne pn tertanya2 adakah haziq akan mula berjalan seawal usia 10 bln+ mcm kakaknya? sejak 7 bln dh berdiri+memanjat tp blm meniti lg.

Aishah Megahasz said...

NurulAima: Bab mana yang lucu tu? Bab tambah anak ke?

Afne: Mencopet Ring Sling ibunya..hehehehe. Cepat gak Haziq tu berjalan. My Haziq & Hadif lambat. Setahun lebih baru berjalan. Ada yang kata baby boy lambat. Entahla.....