Thursday, April 1, 2010

Happy Birthday Abah!

Baru-baru ni saya sekeluarga celebrate birthday bapa mertua saya. Kami ke Pizza Hut!


Ini birthday boynya.


Yang happy tentulah anak-anak saya dan anak-anak saudara. Lebih dari orang yang sambut birthday.




Ini Pengantin Lama (Mak & Abah)


Ini Pengantin Baru (adik ipar saya Yati & Izwan)


Ini Penganti Lamala Jugak (adik ipar saya Maidy & Nora)


Ini Penganti Lagila Lama, Basi Sudah (saper ye????)


Cuba tengok apa yang saya sangkutkan di bahu tu, hehehehehe...tak lepas!

Esoknya kami potong kek di rumah. Nak beli masa celebrate di Pizza Hut tak sempat sebab dah malam, kedai pun dah tutup.


Happy je abah. Hmm...kalau saya, saya pun happy. Ada anak-anak yang masih ingat nak gembirakan hati kita masa kita tua nanti. Bestkan?

Ops, tiba-tiba teringat arwah Abah :(. Al-fatihah......

1 comment:

Nurul Aima Hj Kaim said...

al-fatihah..
HapPy Birthday Uncle