Friday, April 2, 2010

Ke Tempat Kerja Abah

Tempat kerja Huzein buat family day. Menarik, tapi banyak aktiviti untuk budak-budak.


Ramai jugakla yang datang. Ops, saya dan Hana Alesya dak pergi. Huzein cuma bawa Haziq dan Hadif saja.



Happy je Haziq dan Hadif.




Saya nak cerita banyak pun tak reti sebab saya tak ada sama. Tapi, seronok tengok Haziq dan Hadif lepak dengan abah mereka.




Saya pun berangan-angan nak bawa Haziq dan Hadif ke tempat kerja. Tapi, tempat kerja saya macam tak best saja hehehehehe....

2 comments:

Zaidah said...

salam...seronoknyer diorang...kenapa aishah tak join skali...

Aishah Megahasz said...

Zaidah: Hari tu hari Isnin, walaupun dah ambik cuti tapi sebenarnya ambik cuti nak kemas rumah. Kalau ikut sama rumah tak kemaslah. Weekend tak sempat kemas, sibuk pergi sana sini. Tapi rasa rugi jugak tak ikut hehehehehe....