Sunday, April 25, 2010

Megahasz Giveaway #1/2010

SUDAH DITUTUP. NANTIKAN KEPUTUSANNYA

SEMAK SENARAI PESERTA DI SINI

Seperti yang dijanjikan, saya nak buat giveaway. Giveaway kecil-kecilan saja. Saya nak kongsi hadiah-hadiah yang saya dapat dari contest yang pernah saya masuk. Ada 3 hadiah dan 3 pemenang akan dipilih. Sebelum tu jom kita tengok hadiahnya.


1) Garnier Whitening Hydating UV Lotion (saya dapat dari contest majalah Jelita)
2) Carrie Junior Baby Oil (saya dapat dari contest majalah Mami & Baby)
3) Kotex Luxe Ultrathins limited edition (saya dapat dari contest online)

Syarat-syaratnya:-
1) Tinggalkan komen di entry ini bersama nama dan e-mel.
2) Pada yang nak masuk melalui facebook, addkan saya di facebook (id: Aishah Megahasz). Tinggalkan nama dan e-emel wall post berkenaan giveaway ini di facebook.
3) Seorang peserta hanya boleh beri nama sekali sahaja.
4) Pemenang akan dipilih secara cabutan. Anak-anak saya yang akan buat cabutan tersebut.
5) Tarikh tutup giveaway ini adalah pada 25 April 2010.

Itu saja syaratnya. Mudahkan? Jom masuk ramai-ramai.

Lepas ni saya akan buat contest sempena Hari Ibu pula. Hadiahnya dah ada. Sebagai tambahan, sesiapa yang sudi nak sponsor hadiah, dipersilakan. Boleh contact saya melalui emel megahasz@yahoo.com.

41 comments:

Nurul Aima Hj Kaim said...

aima datang laagii..coba dan terus mencoba..

emel saya: tsukinano@gmail.com

hidayah said...

hehe try jugak la...kot2 kali ni bertuah cam aishah..asyik menang contest je..
mu email: hyde_0810@yahoo.com

Nida said...

Ingin mencuba nasib juga..

radinsah@gmail.com

Ammi Sara said...

Sara nak try luck juga

sara07_amji@yahoo.com

tq :)

Afne said...

afne nk cubaaaaaaaaa

nama : afne
email : noorafne@tsssb.com

nigina said...

salam.. nigina pun nak cuba gak

esmiera@yahoo.com

Ealyie said...

Salam singgah & salam kenal..:D

selalu dok dendiam je baca entry, kali ni tinggal jejak la pulak

ealyie_14@yahoo.com

Rozy said...

Aishah,

Rozy nak test luck jugak nih..

Annarozy@yahoo.com

julia said...

Hehehe...kami pun saja-saja nak mencuba nasib gak.

YanaNuar said...

Nak try luck jugak sementelah tak penah dapat adiah lagi sepanjang masuk giveaway nih huhu..

Nama : YanaNuar

Mel : mya_ariana@yahoo.com

julia said...

Ooopsss nak try gak ni....

nama : julia

emel : fatin_akasyah@yahoo.com.my

cikWa said...

salam kak aishah
saya nak try my luck

BismiLLAHirrahmanirrahim

momluvyou@gmail.com

anin said...

count me in kak

farhanin1984@gmail.com

ira_kecik said...

salam aishah..... ira nak join ye GA nie.....

email ira: ira_kecik@yahoo.com
harap2 ada luck la....hehehe

shila said...

Of coz wanna try.( pick me Haziq):))

ctnorshila85@gmail.com

Hana Seman said...

Aishah, nak join gak

hanaseman@yahoo.com

zai kulim said...

salam...

dtg join giveway nie..

email:zbintim@yahoo.com.my

ayuselalu said...

hehe try jugak la

emel saya: ayuayu101@yahoo.com

SoFiaH said...

Ingin mencuba nasib juga..

my email:sofiahb@ymail.com

Usharapa!!! said...

nak try luck juga

zalina50@yahoo.com

rosilah said...

nk cubaaaaaaaaa..harap bertuah..

rosilahi@yahoo.com

sarah said...

Salam singgah & salam kenal.

join gak

sarahghazali84@yahoo.com

izan cute said...

nak test luck jugak nih..

sarizancheamat@ymail.com

segalanyer kuterima... said...

nak mencuba nasib gak.

sakinahmohdghazali@yahoo.com

tq

inahasan said...

Ooopsss nak try gak ni....

nama : ina
emel :ina_hasan@yahoo.com

inasepi said...

salam kak aishah

saya nak try my luck

inasepi@ymail.com

juniza said...

count me in kak cah

kjuniza@yahoo.com

tq

ogy said...

salam aishah.....

ogy nak join ye GA nie.....

fauziahkamarudin@ymail.com

syakila said...

Aishah,

Kila nak join gak

my email:noeill_11@yahoo.com.my

taufidris said...

bro join ok

taufidris@yahoo.com

habibah_bib said...

habibah mohamed
habibahmohamed@yahoo.com.my

nak jugak, kalau dapat alhamdulillah...

LyanaRusli said...

nak try nasib la jgak...untung sabut timbul

----> lyanarusli@gmail.com

rossysweety said...

hai....saya nak cuba la....


nama:Rosnita Zulkifli
Email : rosnita@tsssb.com

terima kasih...

nora said...

wah..bestnye buat giveaway....nora pun nak try gak...:)

email:norazana78@gmail.com

PertMuffin said...

hari tu contest tak sempat join.. kali nih kita join lah... :D


snhawa@teac.com.my

AsmaWati said...

nk try jugak.... hafiz boh nama asma la... suma pompuan yg masuk contest.. hahhahahah

emel : asmawaty19@yahoo.co.uk

ninarif said...

nak join jugak!!!
email : ninarif@yahoo.com

mhafiz said...

klu saye tak dpt, make sure saya dpt hadiah saguhati utk lelaki...

emel : bangbayan99@yahoo.com
-klu rezeki, takkan kemana-

Eirin said...

Hi...nak join jg...mn la tahu ada rezeki...
Have a great day:)

Email: eirinambrose@gmail.com

jude said...

sy nak try my luck jugalah!

jaymee4u2c@gmail.com

m@Ri@ said...

nak try gak...
rieyanee_1125@yahoo.com