Wednesday, May 5, 2010

Liza's Traveling Belgian Linen Ringsling

Ok Liza's Traveling Belgian Linen Ringsling berakhir sudah. Kelmarin saya dah post Ring Sling ni kepada Izahaz @ Salizah.

Minggu lepas saya balik Ipoh. Saya bawa Ring Sling ni ke Ipoh Parade sebab saya sekeluarga bersama keluarga yang lain pergi main bowling. Lama sangat tunggu lane kosong Hana Alesya sampai tertidur. Tapi si kecik ni asal masuk baby sling saja mesti tidur, asal tidur saja masuk baby sling...hehehehehe


Anak-anak sibuk di belakang Ibu & Umi (biras saya Nora) sibuk bergambar. Nora kendong Uwais pakai Hotsling yang lawa kaler merah menyala lagi.


Paling best masa saya ke Tesco Extra Ipoh saya berjumpa Liza Snuggbaby. Tak percayakah? Nasib baik Liza ambil gambar.


Terujakan? Rasa macam mimpi saja.

Hm... sekarang saya teringat-ingat pula Ring Sling ni. Rindu? Yalah 2 minggu bersama, sekarang terpaksa berpisah. Mungkinkah saya akan beli Snuggbaby Ring Sling? Lambat lagi boleh beli, kena tunggu Julai nanti.

Tapi, saya baru saja beli Ring Sling (Gisarol Fresh Grapes) dengan Shida. Opps, terbocor rahsia. Jangan marah ye En. Huzein. Meh tengok skit, lawa tak?


Gambar diambil dari facebook JumpSacbaby

4 comments:

Rozy said...

amboihh aishah..
memang giler kentang betull nih...
shida juai girasol dia? kan kaa dia dulu memang suka bangat dengan purple lan?..

Aishah Megahasz said...

Rozy: Entahla, dia sekarang gila yang lain rasanya. Mei-Tai kot. Sebab tu dia jual habis-habisan ring sling dan pouch dia.

m@Ri@ said...

wah..dah ada ringsling baru..maria je belum menceburkan diri..huhu

Aishah Megahasz said...

Maria: Kalau dah start nanti mesti asyik nak beli je...