Friday, May 7, 2010

Mari Kita Tengok Siapa Yang Kena?

Mesti ada yang tertunggu-tunggu keputusan Megahasz Giveaway #1/2010. Saya minta maaf banyak-banyak sebab lambat umumkan pemenangnya. Sibuk dengan kerja. Sebelum tengok siapa yang menang, jom kita tengok skit gambar semasa proses pemilihan pemenang.

Pemenang dipilih oleh Haziq dan Hadif. Hana Alesya sebagai pemerhati saja, sebab tak pandai lagi. Silap-silap kertas masuk mulut. Saya senaraikan semua nama peserta, gunting kertas dan gulungkan. Saya masukkan dalam bekas dan minta Haziq dan Hadif cabutkan.



Pilih jangan tak pilih.....


Dan dengan ini saya umumkan nama-nama mereka yang bertuah itu adalah:-

1) Garnier Whitening Hydating UV Lotion


2) Carrie Junior Baby Oil

3) Kotex Luxe Ultrathins limited edition


4) 5 pemenang Buku Penyusuan Susu Ibu dari Perspektif Islam






Pemenang harap dapat emelkan alamat dan nombor telefon kepada saya untuk urusan penghantaran hadiah di megahasz@yahoo.com.

Pada yang tidak menang jangan sedih. Ada rezeki saya akan buat giveaway/contest lagi.

3 comments:

Rozy said...

tak lucky betul rozy kali ni kann aishah..huhuhu

Afne said...

takpe la takde rezeki. kak aishah sila buat GA tiap2 bln hahahaaaaaaa

m@Ri@ said...

yeay..sy dpt buku yg di ingini itu..mekasih2..kisskn anak akak yg cabut undi maria itu..;)