Friday, May 7, 2010

Mother's Day: Saya Nak Itu!


Mother's day tahun ni jatuh pada 9 Mei 2010, hari Ahad ni. Jadi saya nak ucapkan pada kawan-kawan semua HAPPY MOTHER'S DAY. Dapat hadiah apa ye tahun ni? Tahun ni merupakan tahun ke 5 saya celebrate Mother's Day.

Pagi-pagi tadi saya terpandang sesuatu yang menarik sangat dalam forum Malaysian Babywearers. Apakah itu?


Gambar kredit to Darfia.
Nyeh..nyeh...nyeh... Shrek pun babywearing tau. Boleh dapatkan di McDonalds dengan pembelian Happy Meal. Saya pun nak juga. Terus SMS pada En. Huzein yang sekarang berada di KL sebab hantar Abah nak pergi Umrah. Dia pergi dengan Haziq. Tinggal saya dengan Hadif dan Hana Alesya.


Tak dapat hadiah mahal-mahal, dapat ini pun jadilah.

5 comments:

LiXa the Mama Alya said...

aishah, jgn jeles..hubby dah belikan i shrek just now :P

Aishah Megahasz said...

Huih..jeles la. Sampai hari ni tak dapat lagi Shrek. Kulim tak ada Mcdonalds. Terukkan. Nak beli kena ke Seberang Jaya.

LiXa the Mama Alya said...

eh..ingat aishah dah beli hari tu?

Aishah Megahasz said...

Huwaaa... pesan kat husband masa dia pergi KL tu. Ingatkan dah beli. Rupak-rupaknya ado..huhuhu

Mama Zharfan said...

cute and sweet patung shrek ni hehe