Monday, August 9, 2010

Melkaj, Hanya Tinggal Kenangan?

Ini adalah hadiah daripada suami saya, Melkaj Mei-Tai.





Cantikkan?

Saya mula berkenan dengan Mei Tai ini lepas tengok kawan-kawan di Forum MBW membelinya. Tapi dari 1 Julai 2010 selepas Mei Tai ini diposkan kepada saya dari Poland, sehinggalah sekarang tak sampai-sampai lagi. Gundah gulana tau hati ni. Mungkinkah ia akan sampai juga, ataupun hanya tinggal kenangan saja?

Saya ditawarkan duit dikembalikan ataupun dapat Mei Tai lain sebagai ganti. Tapi, hati masih tak happy sebab gantinya mesti tak sebest Mei Tai yang patut saya dapat ni. Sedihkan? Sob....sob.....

Kalau ada rezeki, Mei Tai ini akan sampai juga ke tangan saya. Kalau tidak, adalah Mei Tai lain sebagai ganti. Tunggu sajalah......

5 comments:

Pah Zarihan said...

aishah tunggu pi la skit lg..ramai gak kawan2 kita yg lambat dpt carrier depa....nasib laa kot...
tp agniesz nak ganti MT lain, ok la tu hehehe dpt gak la melkaj

habibah_bib said...

cantiknya MT ni, aishah...

sabar la... insya-Allah, adalah rezeki hana nanti...

Aishah Megahasz said...

Pah: Tula..tunggu sajala. Kot2 sampai. Takpun dapat yang lain tapi tak sama dengan Mei Tai nila. Yang ni memang lawa sangat..sob...sob...

Habibah: Ya, Aishah masih bersabar ni. Tapi Hana Alesya dah nak pandai jalan..huhuhuhu...

Aishah Megahasz said...

Pah: Tula..tunggu sajala. Kot2 sampai. Takpun dapat yang lain tapi tak sama dengan Mei Tai nila. Yang ni memang lawa sangat..sob...sob...

Habibah: Ya, Aishah masih bersabar ni. Tapi Hana Alesya dah nak pandai jalan..huhuhuhu...

Lynn Nasir said...

patut la sedih..mmg lawa :(


JOM JOIN CONTEST!