Friday, September 3, 2010

Mari Menabung


Tengok tabung kat atas ni tak tahu nak kata lawa ke gerun. Tapi inilah tabung Haziq dan Hadif. Elok bagi tabung 2 'man' ni, barulah gigih skit nak simpan duit.

Tabung Batman adalah kepunyaan Haziq Fahmi.


Tabung X-Men Hadif yang punya.


Lepas tu sibuk pulak nak bergambar berdua dengan tabung masing-masing. Saya layan sajalah.


Anak-anak, jangan harap tabung saja lawa, isi pun mahu penuh juga ya. Lepas raya nanti kita pergi bank sama-sama untuk simpan duit ok.

2 comments:

Rozy said...

dasat sungguh tabung tu..
mesti berlawankan tabung sapa paling berat nanti.

Aishah Megahasz said...

Rozy: Dulu-dulu Hadif takut dengan tabung X-men tu. Tapi sekarang dah ok dah. Berebut2 duit syiling nak simpan dalam tabung sekarang.