Monday, October 11, 2010

Ini Melkaj Mei Tai Saya

Selepas Melkaj Mei Tai idaman hati saya yang ini hilang tanpa dapat di kesan, saya ditawarkan pulangan wang ataupun digantikan Mei Tai yang lain. Saya pilih Mei Tai yang lain, tapi dalam 6 corak yang ditawarkan satupun tak menarik hati saya.

Jadi, owner Melkaj Mei Tai jahitkan satu yang baru untuk saya. Mengada betulkkan saya? Tapi, mengadaaan saya (ayat apakah ini?) berbaloi sebab saya dapat Mei Tai yang lawa (Oh, walaupun dalam hati masih menyatakan Mei Tai yang hilang dulu adalah yang paling lawa). Inilah Melkaj Mei Tai saya.





Coraknya sama, cuma warnanya berbeza. Ok lawakan? Ini action pic dari saya.


Sebelum apa-apa nak ucapkan TERIMA KASIH banyak-banyak pada Huzein Fahmi yang hadiahkan pada saya Mei Tai ini.

Bila dah depan mata, saya rasa saiznya besar. Takut juga Hana Alesya tenggelam. Bila dah pakai rasa ok dan tangan Alesya pun boleh dikeluarkan tanpa sangkut. Tali untuk ikat panjang berjela. Mulanya rasa susah nak handle. Bila 2-3 kali pakai dah rasa ok dan selesa di pakai.

Bagi saya Melkaj Mei Tai ni memang sesuai untuk baby dan todler. Cuma saya masih takut-takut lagi untuk back carry. Kalau tidak mesti lagi best mengendong Hana Alesya.

Next, saya memang teringin Melkaj Mei Tai - Wrap Conversion. Hish, memang lawa gila! Nak gila tengokla gambar ini.



Tapi, kali ni siapa pula nak hadiahkan?? (Kan saya dah cakap saya ni memang mengada!)

10 comments:

Hanz said...

shanteks! :)..kalau me, me covert to buckle..kasi senang hubs nak pakai.

Aishah Megahasz said...

Hanz: Kalau convert to buckle dah tak best dah. Baik beli SSC terus. Hm... husband Aishah jangan harapla nak pakai. Keluar duit beli boleh, pakai tak boleh :D

Rozy said...

aishah,

gambar wrap conversion tu macam natibaby cyprus ja.. rozy ada wrap tu..mcm best ja buat wrap conversion..

Aishah Megahasz said...

Rozy: Memang nati rasanya. Cunkan? Mintakla Farid buat ke. Mesti tak menyesal...hehehehe

Aleyn said...

Macam2 design ek sekarang...nice

Aishah Megahasz said...

Aleyn: Lawakan...hehehhee

Kaklong Nuzula said...

Salam. Nak menyampuk. Yg biru ni pun cantik gak.. Wah, dr poland tu.. Kalau tak keberatan nak tahu berapa harga dia.. :)

Aishah Megahasz said...

Kaklong: Harganya 80uero + 30euro untuk shipping. Kalau campur semua tu dalam RM450 gakla duit kita.

fauzana said...

kt sini xd jual ke eh?

Aishah Megahasz said...

Fauzana: Kat M'sia ni boleh beli dekat website ni...

http://www.bigeyesshop.blogspot.com/
http://www.apootaern.blogspot.com/
http://www.snuggbaby.com/
http://www.jumpsacbaby.com/
http://meisbabycarriers.wordpress.com/

Silalah jengah, pilih dan beli..hehehehe