Friday, December 3, 2010

Amazonas Manggo Wrap

Gigih-gigih saya membeli wrap brand Amazonas Manggo ini. Selama-lama saya berbabywearing, inilah kali pertama saya mencuba wrap.

Sebelum mencuba wrap, eloklah belajar dulu cara nak wrap. Saya print cara-caranya dari laman web wrapababy.com. Tengoklah saya yang terkial-kiah ini....hehehehehe


Nasib baik Hana Alesya banyak membantu. Sayang anak ibu!



Dalam pada tu sempat lagi tengok instruction....hahahahahaha



Last sekali.....


Tadaaa, berjaya akhirnya (ok, saya tau tak sempurna sangat tapi oklahkan?)


Meh tengok lagi action picture.



Gambar ini yang paling saya suka, penuh dengan kasih sayang.



Last sekali jadi bahan mainan Hana Alesya. Main hantu-hantu?


Menangis bila saya ambil balik wrap ini dan simpan. Kesian dia......


Sorry ye sayang sebab ibu dah nak kena hantar dekat Untie Farid. Ada projek lain untuk wrap ni.

2 comments:

Hidayah said...

hah..nak buat mei tai ye?????

Aishah Megahasz said...

Hidayah: Hantar kat Farid haruslah MT..hehehehe