Thursday, December 23, 2010

Pemenang Megahasz Giveaway #4/2010

Seramai 50 orang yang masuk Megahasz Giveaway #4/2010. Sebelum saya umumkan pemenang, saya nak bagitau jawapan untuk giveaway ini adalah saya sendiri iaitu AISHAH.

Saya kumpulkan nama semua peserta yang meneka dengan betul dan buat cabutan. Dan pemenang bertuah itu adalah:-

MARDHIYYAH RIDZUAN

(Sorry ye gambar kelabu asap)

Mohon Mardhiyyah untuk emelkan kepada saya nama penuh, alamat dan nombor telefon untuk penghantaran hadiah untuk giveaway ini. Emel saya megahasz@yahoo.com.

Pada yang tak menang terima kasih kerana join giveaway saya. Insyallah, saya akan anjurkan lagi giveaway selepas ini.

Makluman: Saya bercuti pada 24/12/10 hingga 27/12/10. Penghantaran hadiah akan dibuat pada 28/12/10.

7 comments:

nanakimie said...

hehe..btoi nana teka:) tp xb'tuah pulak:p

shera haifa said...

thniah kpd pemenang

♥♥LiSsA♥♥ said...

eh eh. betol la tekaan lisa. tapi nama tak naik lak. hhaaa. ta de luck la

Mardhiyyah Ridzuan said...

Alhamdulillah...Rezeki..=D

cikpuanhady said...

hihihi..tak sangka tekaan mengena..walaupun tak bertuah..hehehe..tahniah buat mardhiyyah..

Jom skodeng :Antara Nuffnang, Mangga, Innity & Advertlets

imanmom said...

tahniah buat pemenang

tiefazatie said...

tahniah pd pemenang!