Tuesday, February 8, 2011

Wrap Conversion To Mei Tai

Masa saya beli Amazonas Manggo wrap ini, Saya memang merancang untuk jadikan wrap ini sebagai Mei Tai.


Tapi ada hati juga cuba-cuba untuk wrap Hana Alesya walaupun tak berapa pandai.


Mungkin kalau ada baby selepas ni, saya akan cuba wrap betul-betul.

Saya hantar wrap ini pada Mei's Baby Carrier untuk dijadikan Mei Tai. Saya tahu hasil kerja Farid memang tidak akan mengecewakan. Bila dapat, siap dengan begnya sekali.



Inilah Mei Tai yang terhasil daripada Amazonas Manggo wrap.


Action picture belum ada lagi sebab saya belum pakai keluar jalan-jalan. Cuma cuba di rumah saja. Bila ada nanti saya akan share ok.

Nak tengok lagi gambar-gambar Mei Tai saya ni boleh KLIK DI SINI.

2 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

canteknya,,,suke tengok :)

Aishah Megahasz said...

Ayu: Dah tak berjaya dengan one shoulder carrier (ring sling), meh try two shoulder carrier macam ni. Mungkin berjaya :D