Thursday, April 21, 2011

Kinderpack

Rasa macam lama tak pakai Soft Structure Carrier (SSC). Walaupun ramai kawan-kawan seangkatan yang tergila-gilakan SSC, saya masih setia dengan Mei Tai.

Bila Farah B ajak saya tukar baby carrier, saya minta nak cuba Kinderpack dia. Oh, jangan tanya saya ini jenis yang mana. Saya sekarang dah tak pandai pasal SSC.



Saya cuba di rumah, back carry Hana Alesya. Memang sedap pakai! Hana Alesya pun nampak selesa.



Lepas tu, saya bawa Kinderpack ni berjalan-jalan ke Parkson Ipoh. Dalam 2 jam saya masih larat lagi dukung Hana Alesya.

Hmm...SSC memang best. Kalau tidak masakan saya gilakan SSC dulu sampai ada banyak SSC dalam koleksi babywearing saya. Tapi, susahnya sebab kalau pakai SSC ni memerlukan pertolongan orang lain untuk pakaikan chest strap. Jadi, kesimpulannya, walaupun SSC best, saya sebenarnya lebih sesuai dengan Mei Tai.

2 comments:

..owner of a lonely heart.. said...

Aishah nampak slim skit..muka dh panjang..hehe...

Aishah Megahasz said...

Azura: Wah terkembang balik bila orang kata slim...hehehehehe