Friday, June 17, 2011

Anak Siapa Ni?

Wah, anak siapa ni? Dah macam kutu lepak dekat shopping mall je.



Pusing sikit nak tengok muka.


Tu dia Hadif Syahmi. Masa ni dia tengah merajuk dengan Huzein dan tak mahu masuk ke dalam kedai cermin mata. Jadi dia duduk di luar kedai sambil tengok orang lalu lalang. Ada yang lalu depan kedai cermin masa siap usap-usap kepala dia lagi. Dia still buat muka kering saja duduk depan kedai tu.

Anak siapalah ni??

No comments: