Friday, July 29, 2011

Neeza Needles Mei Tai: Action Picture

Gigih-gigih nak share gambar action picture saya dengan Neeza Needles Mei Tai yang dah lama saya dapat, hadiah kemenangan dalam contest The Cloth Diapers Change 2011.

Terima kasih pada Zah yang bersusah payah tolong ambilkan dan pos pada saya. Sekarang Mei Tai ini sedang mengelilingi Malaysia. Saya travelkan Mei Tai ini untuk kawan-kawan di Malaysian Babywearers cuba.

Sebelum tu, saya dah cuba-cuba pakai masa keluar ke Jusco Bandar Perda. Ini action picture saya yang mengendong Hana Alesya yang masa tu berumur 1 tahun 10 bulan.




Komen saya untuk Neeza Needles Mei Tai:-

Body:
Cukup elok bagi saya dan Hana Alesya. Memandangkan Hana Alesya sudah besar, body Mei Tai ini tidak tersangkut di ketiak dia.

Tali Bahu:
Cukup panjang bagi saya untuk saya membelit-belit.

Tali Pinggang:
Saya mahukan tali yang lebih panjang sebab saya lebih suka belit 2 kali tali di bahagian pinggang untuk keselesaan. Maybe kalau tak selesa selepas ini saya akan tukar tali di bahagian pinggang ini dengan buckle menjadikan Mei Tai ini half buckle.

Pelapik Pinggang:
Ini yang terbaik. Rasa selesa walaupun Hana Alesya sudah semakin berat.

Sekarang Mei Tai ini berada di Pahang rasanya. Huh...jauhnya mengembara! Saya pun belum pernah sampai ke Pahang.

3 comments:

Anonymous said...

Lofty bye, genial friend :)

Umi Nazrah said...

salam. sya dtg dari fb NeezaNeedleS. berminat sgt nk beli kt dia bila dh baca entri blog ni :D

Aishah Megahasz said...

Umi Nazrah: Join Malaysian Babywearers ya nanti.