Monday, July 18, 2011

Swiss Garden Resort & Spa (Day 2)

Hari kedua kami di Swiss Garden dimulakan dengan breakfast. Mulanya rancang nak pergi pantai awal pagi, nak tengok matahari terbit. Kononnyalah. Tapi semua tidur lena malas nak kejut.




Breakfast di sini banyak juga pilihan. Tapi lupa nak ambil gambar sebab sibuk makan dan layan anak-anak makan.

Masa breakfast anak-anak dah sibuk nak pergi ke kolam renang. Maklumlah tempat makannya sebelah kolam renang saja. Tak sabar-sabar nak mandi lagi. Lepas makan sekali lagi saya bawa anak-anak ke kolam renang. Ajak mereka ke pantai, tapi Haziq tak nak. Dia kata dia tak suka air laut sebab masin. Kami semua terjun ke kolam dengan baju yang sama pakai sebelum ini.








Sakan betul budak-budak ni mandi. Bila sejuk baru ingat nak naik ke darat.





Sambil-sambil tu makan sosej yang saya ambil masa breakfast tadi. Ya, saya muka tak malu. Selalu bila breakfast di hotel, saya akan bawa tupperware kecil dan masukkan makanan untuk dibawa keluar. Hasilnya anak-anak saya boleh makan lepas mandi :P



Bila jam dah menginjak 11.00pagi, saya ajak semua balik ke bilik, bersiap-siap untuk check out. Dalam pada tu, sempat lagi berposing.




Aktiviti wajib, ambil gambar satu family.




Balik rumah mesti terkenang-kenang tempat yang cantik ini.




Bye-bye Swiss Garden. Ada rezeki saya sampai lagi ke sini. Kalau datang ke sini lagi saya nak pergi spa, biar Huzein mengasuh anak-anak. Boleh ke??



Bersiap sepantas kilat sebab masa terhad dan terus ke lobi untuk check out.



Tunggu nanti kami datang lagi! (entah bilalah tu?)

No comments: