Tuesday, August 23, 2011

Pemenang Doa Giveaway

Sebelum proses pemilihan pemenang dibuat, semua nama peserta disenaraikan dulu.


Lepas tu senarai nama digunting dan barulah cabutan dibuat.

Memandangkan ada yang tertunggu-tunggu, jadi saya umumkan terus pemenang giveaway. Sorry ye sebab ambil masa sikit.

Pemenang hadiah saguhati akan menerima pelekat doa yang mengandungi 18 doa.


Mereka yang bertuah itu adalah:-




Pemenang utama pula akan menerima sehelai telekung. Saya malas nak buka telekung tu dari plastiknya jadi ambil gambar luar sahaja. Tapi, tengok dari luar pun tahu cantikkan?


Pemenang bertuah itu adalah:-


Semua pemenang diminta e-melkan maklumat peribadi kepada saya di megahasz@yahoo.com untuk urusan penghantaran hadiah.

Terima kasih pada semua yang sudi masuk giveaway ini. Ada rezeki saya buat lagi.

5 comments:

darkrose~ said...

tahniah kepada yang menang~ bukan rezeki ros la nak dapat telekung~:)

"Aku"....Nurul Azren said...

tahniah kepada pemenang...

jom sertai contest cik reen nie => http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

kakngah said...

tahniah utk semua pemenang....

AkmaFaizal said...

Tahniah pada semua pemenang, blom rezeki lagi untuk saye. akan datang kot..hehe

Selamat Hari Raya buat semua :)

cikpuanhady said...

salam..me ada wat tq entri, publish jam 10 pagi nanti kat blog bawah ni..

http://www.ceritaindahkami.com