Friday, April 27, 2012

Hadiah Dari Hati

Dalam entry Melaka yang lepas saya akan beritahu yang saya akan buat sedikit giveaway. Rasa macam dah lama sangat tak buat giveaway.

Ok, kali ni saya nak beri fridge magnet yang comel ini, berbentuk baju kebaya. Saya beli ini di Melaka.


Satu lagi hadiah saya belum beli lagi. Insyallah saya akan ke Phuket esok (28 April 2012), kemenangan dari peraduan Ambi Purr. Hadiahnya akan saya beli di sana. Saya akan cari yang comel-comel juga. Kiranya ada 2 hadiah. Hadiah dari Phuket saya akan upload bila balik dari sana nanti.

Kalau nak turut serta dalam giveaway ni, ada syarat mudah yang perlu diikuti:-
1) Anda mestilah follower blog saya.
2) Tinggalkan komen "Saya nak menang!" di entry ini.
3) Jangan lupa tinggalkan alamat emel, mana tahu menang senang nanti saya hubungi.
4) Giveaway berakhir pada 4 Mei 2012 (Jumaat) pada jam 12.00tengahari.
5) 2 orang pemenang akan dipilih melalui cabutan.

Itu saja. Mudahkan. Selamat mencuba!

19 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

bismillahirrahmanirrahim...

saya nak menang!

^_~

AyuArjuna BiGoshh said...

ahem ahem

saya nak menang :)

ezzamalik said...

saya nak menang (:

PertMuffin said...

salam.

saya nak menang (^_^)v

strychnine98@yahoo.com

Lo Yen Chuang said...

saya nak menang!

Anonymous said...

saya nak memang jugak..

.:chEyaNtie:. said...

"saya nak menang!"

hayantie@yahoo.com.my

Didie Redwan said...

"saya nak menang (^,^)

dyyany82@gmail.com

mashi said...

saya nak menang!!!
saya nak menang~~
('',)

Dilla Gayen said...

Yeahhhhhhhhhhhhhh... menang! Ops.. silap..

Saya nak Menang!

haspa_lela@yahoo.com

asmieyra said...

Salam sis,
I wanna be a Winner.. opsss.."SAYA NAK MENANG"...

email: as_abadies2yahoo.com

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

kak ecah

saya nak menang!!!!

email??? nurul_aimi@amdi.usm.edu.my.kak ecah tau!!! he heee

mashi said...

opssss...dua kali pos sbb lupa letak email..
sis...saya nak menang!!!
mascute_85@yahoo.com

emeliena said...

Assalamualaikum, Bismillah..

Saya nak menang

email : emelienamusician@gmail.com

*NurSyahieraDahhari* said...
This comment has been removed by the author.
*NurSyahieraDahhari* said...

saya nak menang!

waa.. ,menang percutian. mesti seronok ek kat sane? nanti upload gambar kat sane ek :D

ieraaassyiera@gmail.com

komen first saye delete, terlupa nak bagitau. follower name saye : ieraassyiera.blogspot.com takut terkeliru.

btw, fridge magnet kebaya tu comel la :D

Rozy said...

nak men--tapi rasanya dah terlepas ketapi dah ni..huhuhu

Aishah Megahasz said...

Terima kasih semua atas penyertaan. Semua komen di atas komen saya ini dianggap layak untuk giveaway. Insyallah Isnin/Selasa saya akan announce pemenang.

*NurSyahieraDahhari* said...

Sama2 dear :D
Moga2 ada luck :D