Wednesday, April 25, 2012

Menang Voucher RM50 Dan Keahlian Setahun Dari Popular

Hadiah voucher RM50.00 berserta kad keahlian Popular ni saya dapat dari contest Pilihan Popular. Contest ni senang je, kita buat pilihan senarai buku yang popular. Borang kalau tak silap saya ambil dari suratkhabar Berita Harian.

Sepatutnya dalam bulan Februari dah dapat hadiahnya, tapi terlambat sebab ada masalah sikit. Kena telefon pihak Popular banyak kali jugalah untuk dapatkan hadiah ni. Akhirnya mereka minta saya ambil di cawangan Popular di Jusco Bandar Perda.

Voucher RM50.00 tak sempat nak ambil gambar. Dapat saja, terus shopping buku dekat situ. Ini kad yang saya dapat. Expired bulan 3 tahun depan.



Kalau masuk kedai buku, macam nilah. Buat macam rumah sendiri. Lepak sambil baca-baca buku dan belek-belek apa yang berkenan.


Semua orang diminta pilih buku sendiri yang mana nak. Memandangkan harga buku sekarang memanglah mahal, jadi RM50.00 memang tak cukup. Memang kena tambah lagi duit. Tapi tak apalah, sekurang-kurangnya dapatlah jimat RM50.00.

Terima kasih Popular. Dan juga Jenny yang sabar melayan panggilan saya.

1 comment:

Anonymous said...

mbak, saya danyk dari indonesia. saya tertarik dengan model meja dan kursinya. beli dimana ya? kalo dalam jumlah kecil boleh ndak ya?