Thursday, May 24, 2012

Menang Barangan Edisi Terhad Kotex

Terus-terang saya akui, saya jarang menonton rancangan Memberku Hawa di TV3. Ini pun hantar sebab kebetulan saya menonton pada minggu itu.

Bila dapat panggilan telefon dari Kotex, sungguh terkejut. Saya menang Peraduan Memberku Hawa minggu ke-2. Staf Kotex minta saya beri alamat untuk penghantaran hadiah.
Dengan segeranya beberapa hari selepas itu, hadiah pun sampai. Dihantar ke alamat pejabat saya.
Kotex adalah salah satu produk di bawah syarikat Kimberly-Clark. Selain tu yang saya tahu Huggies juga bernaung di bawah syarikat yang sama.
Ini dia hadiah yang saya dapat. Barangan edisi terhad daripada Kotex.
Botol air yang begitu cute sekali. Hadif kata ini Hana Alesya yang punya. Nasib baik warna pink, kalau tidak harus jadi Hadif Syahmi yang punya.
Sample Kotex yang terbaru.
Bekas menggantung aksesori. Bentuk dia macam badan patung Barbie. Malas nak keluarkan dari kotak.
Buku nota Kotex.
Yang paling saya suka, bantal kecil Kotex berwarna biru ini. Memang cute sangat.
Terima kasih Kotex! Kalau dapat menang iPhone untuk Hadiah Utama lagilah saya suka :D. Masih adakah peluang itu?

Peraduan masih lagi berlansung. Untuk turut serta boleh kunjungi laman web Kotex Malaysia. Jangan lupa tonton rancangan Memberku Hawa bagi mendapatkan jawapan untuk soalan mingguan. Good luck!

No comments: