Tuesday, May 29, 2012

Model Cilik

Hana Alesya bab melawa dan ambil gambar memang no. 1. Baju dia yang saya buat dengan AnnaRozy Homemade Kids Couture memang dah lama siap. Saya simpan untuk pakai Raya nanti. Malangnya masa saya mengemas, dia ternampak baju ni dan sibuk nak pakai. Terus ambil dan sarung sendiri. Dah alang-alang dia pakai tu saya terus ambil gambar. Wah, bukan main lagi dia bergaya ala-ala model.
Ini lagi satu baju dari AnnaRozy Homemade Kids Couture. Saya memang suka design baju ni. Ditambah dengan corak damask, jadi comel sangat baju ni.
Tengok tu, bukan main lagi gayanya.
Lepas tu request nak bergambar dengan bola.
Last sekali, Hadif tumpang sekaki ambil gambar. Haziq malas nak join sebab sibuk main game dekat komputer.

2 comments:

AkmaFaizal said...

pandainye bergaya...hehe:)

Aishah Megahasz said...

AkmaFaizal: Bab melaram nombor satulah, maklumlah perempuan.