Wednesday, May 9, 2012

Pemenang Giveaway

Mula-mula sekali saya mohon ampun dan maaf sebab terlewat umumkan nama pemenang. Nama pemenang memang dah ada tapi tak sempat nak buat entry, sibuk sedikit dengan kerja.

Ini adalah proses memilih pemenang. Seperti biasa saya copy semua nama peserta atas kerja, gunting dan gulung. Masukkan dalam bekas untuk cabutan dibuat oleh anak-anak saya, Haziq Fahmi dan Hadif Syahmi.


Tanpa membuat masa saya umumkan pemenang hadiah no. 1 iaitu fridge magnet berbentuk baju kebaya jatuh kepada.....


Pemenang hadiah no. 2 yang merupakan fridge magnet berbentuk tangan jatuh kepada.....


Pemenang hadiah no. 3, beg syiling yang juga boleh dijadiakan rantai kunci jatuh kepada.....

Tahniah kepada semua pemenang. Kepada yang tidak menang terima kasih kerana sudi turut serta dalam giveaway saya. Insyallah ada rezeki saya akan buat lagi.

Kepada pemenang mohon berikan alamat dan nombor telefon untuk saya hantarkan hadiah ke emel saya iaitu megahasz@yahoo.com atau boleh juga PM saya di facebook saya Aishah Megahasz.

Terima kasih sekali lagi. 

4 comments:

asmieyra said...

Tahniah kepada semua pemenang..Happy sgt walau "Pengalah"~ ayat vince AF1...
sesaja join bila free..Insyallah next time join lagik..

*NurSyahieraDahhari* said...

Tahniah kepada pemenang :D
kalau tak nak hadiah tu, boleybagi kat Syiera yea. hehe~ LOL :))

Kamsiah said...

salam
datang dari blog pemenang no 2...:)
salam kenal

.:chEyaNtie:. said...

nampaknya takde rezeki kali ini..tolong buat lagi yek :)