Wednesday, July 4, 2012

Hadiah Lagi :D

Hadiah dari Majalah Harmoni untuk Peraduan Hari Ibu. Gambar cilok Ayu punya sebab malas nak ambil gambar sendiri.
Voucher RM10.00 yang telah selamat digunakan di Pizzhut. Dapat jimat RM10.00 pun dah cukup seronok. Dapat voucher ni hasil jawab survey. Dari mana dah lupalah.
Ini pun saya dah lupa dapat dari mana. Orang dah kasi, ambil sajalah. Terima kasih Garnier.
Ini dapat dari facebook Mom & Me. Telah selamat diberi kepada kawan satu pejabat. Saya tak mengandung dan kalau mengandung pun memang tak minum susu tepung.
Tiket wayang menang dari peraduan di facebook Wyeth. Weekend ni boleh bawa anak-anak tengok movie. 
Alhamdulillah. Walaupun rezeki kecil-kecil saya tapi saya happy. Lepas ni boleh menang hadiah yang lagi best! Insyallah. 

5 comments:

Mama Zharfan said...

congrats :) :)

Aishah Megahasz said...

Thanks Suzie

Anna said...

Salam...Aishah,

I suka baca blog u...esp pasal peraduan yg u masuk..pastu menang hadiah mcm2...Congratss..hehe, nk tanye la mcm mana u tahu ade contest2 ni..??Boleh x kongsi info ngan I (bcoz I minat msk contest2)...

Aishah Megahasz said...

Anna: Salam. Biasanya saya tahu pasal contest dari facebook dan kawan-kawan. Ada juga saya dapat borang contest dari supermarket. Kalau pergi beli barang, mata memang meliar cari borang..... hehehehe

Anna said...

oo..ye ke...4ur info, now I dah add u at Fb..So , nnt kalu ade any contest update ye...TQvm