Friday, September 21, 2012

International Babywearing Week Walk 2012

Sungguh teruja bila tengok poster ni. Tapi sayangnya saya sudah tidak ada baby untuk dikendong.

Kalau berminat nak turut serta atau nak tahu apa itu babywearing boleh lawat facebook Malaysian Babywearers. Banyak info dekat situ. Saya dulu pun belajar dari kawan-kawan di situ.




Teringat pertama kali walk diadakan pada tahun 2008. Tahun itu sajalah saya dapat turut serta. Lain-lainnya sibuk mengandung dan ada hal lain.


Tahun ini mungkin saya boleh turut serta sama. Mungkin sebagai jurugambar sahaja. Iskh.. semangat nak pergi ni!

2 comments:

AkmaFaizal said...

macam mnarik je ni...kna beli kendong dululah baru join.hehe :)

Aishah Megahasz said...

Akma: Tak ada kendong pun takpe. Boleh datang memeriahkan dan boleh belajar juga.