Friday, February 1, 2013

Saya Suka! Saya Suka!

Sepanjang Januari saya telah diserang penyakit malas masuk contest. Cuma 1-2 contest saja saya masuk. Kalau banyak pun cuma di facebook. Contest like, share & win. Itupun ada juga yang sangkut.

EDZ Design tengah promote 'instragram contest' di facebook. Siapa yang share mengenai contest ini akan dapat voucher RM50.00. Saya suka-suka share dan tak berharap pun menang. Rupa-rupanya rezeki saya ada di situ. Tak sempat lagi redeem voucher RM50.00 sebab baju yang saya suka dah habis. Dalam masa terdekat akan restock semula, kena cepat-cepat rembat. 



Seterusnya AnnaRozy Homemade Kids Couture First Birthday Contest. Hadiahnya lunch bag dari Design By Bella. Suka sebab comel dan berguna.




E-mel dari A Fashion Story. Hadiahnya voucher RM50.00. Hadiah ini saya dapat dari majalah Female. Bila masa masuk pun tak ingat. Saya sudah redeem. A Fashion Story ini adalah kedai online yang menjual aksesori. Kebanyakkan aksesori yang saya beli adalah aksesori rambut seperti sepit dan cekak rambut. Boleh bagi Hana Alesya pakai nanti. Sampai hadiahnya nanti saya share ok.



Hadiah dari facebook Elite Models Fragrances Malaysia. Hadiahnya apa pun saya tak tahu, boleh gitu? Tunggu sajalah bila sampai nanti.



Majalah Oh! My English dari facebook Kamus Besta. Kena jawab cepat soalan yang diberi. Padahal tiru orang yang bagi jawapan sebelum saya :D




Ini saya baru tahu pagi tadi. Ingatkan dah tak menang apa-apa dari contest Amazing Wins! 7Eleven. Bila semak senarai pemenang ada pula nama saya. Dapatlah juga hadiah tempat ketiga. Tak berharap sangat menang sebab rasanya saya cuma hantar 2 borang. Syukur!




Ok, itu saja. Minggu depan saya update lagi. Mood tengah happy sebab weekend ini saya akan ke Shah Alam. Sambil-sambil teman Huzein ke sana sebab dia ada kerja (temanlah sangatkan), boleh jalan-jalan dan mengutip hadiah. Saya suka! Saya suka! (Baca style Mei Mei dalam cerita Upin Ipin)




No comments: