Tuesday, February 19, 2013

Hadiah

Dasar pemalas punya tuan blog. Pemalas nak update blog. Kadang-kadang rasa macam banyak nak cerita. Kadang-kadang rasa macam tak ada benda pun. Tapi satu benda yang saya suka nak kongsi adalah hadiah! Yeay, saya suka dapat hadiah!

Nescafe dari Facebook Nescafe Gold. Dapatnya sebotol saja. Jadilah janji tak perlu bayar. Penat kumpul point semata-mata nak redeem Nescafe ni tau. 


Majalah Oh! My English dari Facebook Kamus Besta. Tak sempat pun nak belek apa isi kandungannya.


Penanda buku dari Facebook HPL Hotel & Resorts. Gigihnya tulis tangan Cik Cynthia kita.




Ini paling best, beg dari Design by Della yang saya menang dari Peraduan AnnaRozy Homemade Kids couture 1st Birthday Giveaway. Cantik begnya. Saya saja-saja cakap dekat Haziq, saya nak beri dia beg ini untuk isi bekal ke sekolah. Dia geleng-geleng kepala kata beg ini hanya untuk girl saja. Saya tau dia memang pantang dengan benda warna pink.




Mask dari Facebook SK-II. Tapi lambat lagi boleh pergi ambil.


Ok, ini yang paling saya suka. Hadiah dari Peraduan Saladin TV3. Berkurun tunggu baru sampai hadiahnya. Ingatkan dapat kurma Saladin. Rupa-rupanya dapat patung karakter dari cerita Saladin. Siap dalam bekas khas lagi. Memang saya suka.


Hadiah sampingan dalam Peraduan Saladin barangan dari Bananana TV3.


Juga t-shirt Saladin. T-shirt ini saya beri pada Hadif sebab dia saja yang muat pakai.


Ok, itu saja. Masih lagi menanti hadiah dari 7Eleven yang belum sampai. Oh, ada lagi satu hadiah dari Wonderbox. Teruja nak tahu apa yang ada di dalam box itu :D

6 comments:

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

yeaaaayyy dapat dh hadiah dr Saladin tu....berkurun gak Aimi tunggu kak Aisah update hadiah dr peraduan tu...rupanya baru dapat la nie huhuhu!!!

Sempoi laaa hadiah Saladin noo igtkan biasa2 jek...tahniah2!!

Aishah Megahasz said...

Eimy: Itulah berkurun tunggu baru dapat. Nasib baik dia hantar juga. Ingatkan kurma je...hehehhe

Mama Zharfan said...

besh dpt mcm2 hadiah :) ari ni me dpt hadiah dari Midi (karangkraf)...nanti me citer kat blog ;)

Aishah Megahasz said...

Suzi: Aishah dapat hadiah kecil-kecil saja. Lately macam pemalas masuk contest.

maszatulnurulazida mansur said...

tudia noh punya la lama baru dpt noh...dah setahun tunggu ekekeee...hadiah nih tahun 2012 kan ekekeee...

Aishah Megahasz said...

Kak Mas: Idakla sampai setahun menunggu....hehehehe